Mnie najbardziej rozbawil tekst, ze od 15 lat nieodpowiedzialni ludzie zajmowali sie WOSP w Wieluniu. Skoro byli tacy nieodpowiedzialni to gdzie sa Ci lepsi? Bo jakos tlumow chetnych do organizacji nie widac i w tym roku sztabu nie bedzie. Skoro facet robil to z wlasnej nieprzymuszonej woli, nic za to nie mial (na to wychodzi) to radio tez moglo wyjsc z wlasna inicjatywa pomocy ze chca zrobic licytacje. A wychodzi teraz na to, ze licytacja bedzie ale jakby "z laski" dopiero jak zrobiono afere.
2. Wybieracie szefa sztabu (odpowiedzialnego za całą akcję).
3. Pobieracie, drukujecie i wypełniacie formularz zgłoszeniowy - wniosek.
4. Drukujecie Regulamin Sztabu.
5. Szef sztabu podpisuje Regulamin i tym samym potwierdza przyjęcie do wiadomości jego treści do wykonania.
6. Wypełniony formularz i podpisany przez szefa sztabu Regulamin wysyłacie do Fundacji pocztą, bądź przynosicie osobiście.
"Jako Sztab musicie posiadać swoją siedzibę. Zgłoście się do Ośrodka Kultury, Urzędu Gminy, Urzędu Miasta, Komendy Hufca, szkoły, ośrodka sportu lub innego miejsca, przy którym będzie mógł funkcjonować Wasz Sztab. Pamiętajcie, że na wniosku musi znaleźć się pieczęć oraz imię, nazwisko i telefon do osoby reprezentującej daną organizację"
Wykaz sprzętu zakupionego przez Fundację WOŚP dla SP ZOZ w Wieluniu(żródło OŚP)
Oddział Dziecięcy
40634.55 PLN
Oddział Noworodkowy
192758.81 PLN
Dział Pomocy Doraźnej
6812.43 PLN
Oddział Chirurgii Dziecięcej
36512.30 PLN
Oddział Chirurgii Dziecięcej 87956.74 PLN
Zakład Rentgenodiagnostyki Pracownia Radiologiczna
141804.97 PLN
No cóż,żeby się zająć organizacją sztabu trzeba iść na urlop i jeśli to robił przez tyle lat jeden Człowiek to czapki i kapelusze damskie z głów przed Nim. W momencie rejestracji trzeba mieć listę współorganizatorów... potrzebna jest siedziba sztabu,którą nie może być mieszkanie prywatne.Wieluński szpital otrzymał chyba więcej niż daliśmy datków... Instytucji,które szukałyby P.Soforka pytając czy w tym roku zgłasza sztab powinno być więcej niż tylko WDK i RZW. Powinniśmy wszyscy go szukać we wlaściwym do zgłoszenia sztabu czasie...bo mógł byc chory,mógł mieć rózne kłopoty,nie mieć środków do życia...nie wiem ..mógł wyjechać z Wielunia na Wyspy Bergamuta i nikomu tego nie zglaszać. Możemy pomóc teraz w różny sposób.Postudiujcie http://www.wosp.org.pl/
Ostatnio zmieniony przez Mrówek 2011-01-06, 10:05, w całości zmieniany 1 raz
Mnie to bardzo w tym roku dotyczy gdyż mam dziecko nefrologiczne i gdybym wiedział o sytuacji postarałbym się stanąć na wysokości zadania i może coś zorganizować tylko dla tych dzieci. Wstyd mi za nasze media a już w szczególości za Radio . Ale jak się podczas licytacji nie wysyła sms specjalnego z którego Pan i Pani ( czytaj pan i pani ) i radio ( czytaj pani prezes) nic nie ma to po co się w to bawić . Lepiej rozdawć torty bo słuchacze sms na nie wysyłają.
Teraz wymyślonao jaką licytacje których na allegro dla WOŚP jest masa i wcale taka licytacja na antenie radia nie jest już potrzebna . A gdzie seruszka a ktore nasze reginalne firmy się biły . Wstyd za takie radio.
I szacunek dla Karola.
Poprawiono 2 błędy ort.
Ostatnio zmieniony przez Archdevil 2011-01-06, 13:57, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Maj 2010 Posty: 806 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2011-01-06, 11:36
Ten temat potwierdza moje zdanie o Naszym Forum:
- Nikogo wcześniej sprawa WOŚP nie interesowała - ruszyło się za pięć dwunasta;
- Jak jest problem to trzeba komuś dokopać - najlepsze do tego będzie Radio ZW lub WDK;
- Ilu z Was pomagało w organizacji poprzednich edycji - a ilu krytykowało?
- W Wieluniu to ogólniejszy problem i może zmusi więcej ludzi do dyskusji ale nie takiej jak proponujecie na Forum.
Konstruktywna krytyka polega na podaniu własnego sposobu rozwiązania problemu.
Pomógł: 42 razy Wiek: 58 Dołączył: 04 Mar 2006 Posty: 4309 Piwa: 76/53 Skąd: wieluń
Wysłany: 2011-01-06, 12:09
Shymool napisał/a:
- Nikogo wcześniej sprawa WOŚP nie interesowała - ruszyło się za pięć dwunasta;
Bo, np. przeciętnemu mieszkańcowi Wielunia nie przeszła nawet taka Hiobowa myśl przez głowę, że w tym roku orkiestra Owsiaka nie zagra w naszym mieście.
A ruszyło się dlatego za pięć dwunasta, bo sam problem ujrzał światło właśnie za owe pięć ... .
Shymool napisał/a:
- Jak jest problem to trzeba komuś dokopać - najlepsze do tego będzie Radio ZW lub WDK;
Generalnie tak, bo są to instytucje, które w dużej mierze mają służyć społeczeństwu, któremu w jeszcze większej mierze same zawdzięczają to że funkcjonują.
Trzeba być naprawdę naiwnym, aby wierzyć w to, że WOŚP gra zupełnie za darmo. RZW do wyjątków nie należy, i pewnie nikt nie miał co do tego ani wątpliwości, ani żalu że jakaś część pieniędzy szła na pokrycie kosztów akcji. Nie mniej coś ze strony samego radia nie zagrało, więc chyba ludzki żal co do tej instytucji, nie jest aż tak całkiem bezsensowny, prawda?
Shymool napisał/a:
- Ilu z Was pomagało w organizacji poprzednich edycji - a ilu krytykowało?
A może lepiej by to wyglądało jakbyś Was, zastąpił słowem Nas.
Shymool napisał/a:
Konstruktywna krytyka polega na podaniu własnego sposobu rozwiązania problemu.
Tak jak już wcześniej pisałem, indywidualny trybik nic w pojedynkę nie zdziała. Jedynym rozwiązaniem jest pomoc instytucji, najlepiej medialnej. Wieluń takową ma.
Posłużę się zmodyfikowanym cytatem z kultowej komedii "Nie ma mocnych"; wielunianie chcą dawać pieniądze na rzecz WOŚP, tylko brać nie ma komu, i szkoda i wstyd. Tym większy, jak się widzi że mniejsze miasteczka nie mają takich kłopotów organizacyjnych.
_________________ Im dłużej poznaję ludzi, tym bardziej kocham zwierzęta.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Maj 2010 Posty: 806 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2011-01-06, 12:44
miko 005 napisał/a:
A może lepiej by to wyglądało jakbyś Was, zastąpił słowem Nas.
Nie trafiłeś! Od dobrych kilku lat wspomagałem swoją osobą wieluńską WOŚP prowadząc koncerty i licytacje, ale również z zespołem Tadeusza Nic Nie Rusza(regularnie od siedmiu lat występowali na Orkiestrze)
miko 005 napisał/a:
indywidualny trybik nic w pojedynkę nie zdziała.
Czyli najprościej - krytykować i obrażać Gratuluję
Skoro brałeś w tym udział do dlaczego nie alarmowałeś wcześniej że jest problem że orkiestra może nie zagrać.
Masz racje trzeba prowadzić dyskusje ale nad rolą i sensem istnienia takiej rozgłośni która która w takiej nawet sprawie myśli tylko o korzyściach .
Poprawiono 1 błąd ort.
Ostatnio zmieniony przez Archdevil 2011-01-06, 13:57, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Maj 2010 Posty: 806 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2011-01-06, 13:40
007 napisał/a:
Mnie to bardzo wtym roku dotyczy gdyż mam dziecko nefrologiczne i gdybym wiedział o sytuacji postarałbym się stanoć na wysokości zadania i może coś zorganizować tylko dla tych dzieci.
007 napisał/a:
trzeba prowadzić dyskusje ale nad rolą i sensem istnienia takiej rozgłośni która która w takiej nawet sprawie myśli tylko o korzyściach
Z całym szacunkiem ale chyba zabierasz się do tego w niewłaściwy sposób.
007 napisał/a:
Masz racie trzeba prowadzić dyskusje ale nad rolą i sensem istnienia takiej rozgłośni
Gdzie w mojej wypowiedzi znalazłeś takie słowa? Ja chcę dyskutować o problemach z WOŚP w Wieluniu.
P.S.
Ja w przeciwieństwie do niektórych Forumowiczów rolę i sens istnienia Radia ZW widzę i staram się z tego korzystać.
Kochani
W związku z sytuacją jaka ma miejsce w naszym mieście postanowiłem również zabrać głos w tej sprawie na waszym forum . Organizując przez 15 lat Finały WOŚP na swojej drodze poznałem bardzo dużo ciekawych ludzi i doznałem bardzo dużo ciepła od nich , co dawało mi motywacje do pracy w tym temacie . Jednak w tym roku postanowiłem z bólem serca nie organizować tegorocznego finału WOŚP Jak już wiadomo powodem jest radio ZW a dokładniej polityka jaka jest prowadzona w tej stacji . W dniu wczorajszym ukazał się w Dzienniku Łódzkim wywiad z moją osobą w którym to powiedziałem ze nie podoba mi się współpraca z radiem ZW. I może żeby uciąć wszystkie domysły i spekulacje powiem dokładnie o co chodzi .
Podczas organizacji 17 finału przez trzy tygodnie zabiegałem o spotkanie z Panią Prezes w celu ustalenia przebiegu licytacji. Niestety jednak do takiego spotkania nie doszło .Myślę że w ciągu tych trzech tygodni Pani Prezes mogła znaleźć dla mnie 10 minut czasu .Zwłaszcza ze pojawiałem się w sekretariacie radia o godzinie 9.00 i otrzymywałem informacje ze jednak o 11.00 a ,o 11.00 że niestety nie dzis i tak w kółko!!! Dopiero interwencja dziennikarzy radia ZW przyniosła efekt lecz niestety był to już piątek a do finału pozostały tylko dwa dni .Gdyby ta co najmniej dziwna sytuacja została rozwiązana wcześniej być może więcej informacji ukazało by się odnośnie licytacji na antenie radia ZW i być może było by więcej licytujących . .A ten zmarnowany czas mógłbym wykorzystać na inne spotkania lub na poszukiwaniu jakiegoś sponsora.
W ubiegłym roku do organizacji finału przyłączył się Wieluński Dom Kultury i wspólnie z Panią Dyrektor Agnieszką Mikulską ustaliłem ze warunki licytacji na antenie radia (chcąc uniknąć sytuacji z ubiegłego roku ) ustali z Panią Prezes Pani Dyrektor .
Warto tutaj wspomnieć ze 18 finał przenieśliśmy na sale sportową Gimnazjum nr 1 i po zakończonej licytacji na antenie radia o godzinie 14.00 Poprosiłem dziennikarza który właśnie zaczynał swój dyżur aby jak najwięcej teraz informował mieszkańców o tym ze Finał oraz dobitka licytacji gdzie jeszcze można podbijać ceny i odbierać wylicytowane przedmioty jest w Gimnazjum nr 1. A nie jak do tej pory na pl. Legionów Lecz niestety dziennikarz poinformował mnie iż Pani Prezes zadzwoniła lub napisała smsa w tej chwili nie pamiętam dokładnie i poinformowała swojego pracownika ze już koniec przekazywania informacji na antenie radia w tym dniu ..Niestety spora liczba osób w ogóle nie dotarła na licytacje do Gimnazjum nr1. Niektórzy uczestnicy licytacji, którzy licytują i są z nami od lat dzwonili do mnie i pytali „Co się dzieje ? Karol stoimy na pl Legionów a tutaj nic nie ma !!! Wprowadził się niepotrzebny zamęt i chaos bo ludzie byli po prostu niedoinformowani !!!.Część serduszek musieliśmy licytować od początku i sprzedawać je po dużo niższych cenach niż ceny deklarowane w radio ZW Takie działania są dla mnie niezrozumiałe . W końcu skoro radio ZW bierze aktywnie udział w Finale logo radia jest na wszystkich plakatach , które drukujemy za zupełną darmoche na największym bilbordzie na scenie w trakcie finału to wydaje mi się radio powinno przez cały dzień informować mieszkańców co się dzieje gdzie i o jakiej godzinie . A nie zakończyć swoją prace z orkiestrą na zakończonej licytacji na antenie .Takie zachowanie niestety niweluje naszą prace którą wkładamy w cały finał , a także prace dziennikarzy Pani Aliny Frejusz oraz Pana Waldka Kowalskiego którzy wkładają serce w tą licytacje . Myślę ze dość wystarczająco opisałem ten problem . Ocene tych działań pozostawiam Internatom .Dziekuje za te wszystkie ciepłe słowa które przeczytałem na tym forum bo tak naprawde dzięki nim czuje ze nie jestem sam Moją wieloletnią prace z orkiestrą dostrzegła również fundacja przekazując mi Medal za wieloletnie granie z orkiestra a to świadczy o tym ze swoją prace jaką powierza mi fundacja wykonuje czysto jasno i klarownie . Pragnę dodać iż ten dar przekazałem na licytacje dla chorej wielunianki. W trakcie jubileuszowego koncertu , który został zorganizowany przez zespół BOLERO na którym wraz z moim zespołem DEJA VUE miałem przyjemność zagrać .Dla wielu z Państwa finał kończy się w godzinach wieczornych dla mnie każdy finał kończy się 2 tygodnie później przez ten czas musimy rozliczyć każdego wolontariusza oraz napisać obszerne sprawozdanie co się działo w naszym mieście.
Na stronie internetowej radia ZW jest przedstawiona tabliczka z podziękowaniem dla tej instytucji .Takie tabliczki otrzymały wszystkie instytucje które od lat wspierają nasze działania Pragnę tutaj nadmienić ze tabliczka jest podziękowaniem nie tylko za okres w którym Pani Prezes sprawuje władze w radio lecz jest podziękowaniem dla wszystkich ludzi którzy przez te wszystkie lata praktycznie od początku trwania orkiestry pomagali nam w trakcie finału czy to za czasów kiedy ja jestem szefem sztabu czy też wcześniej kiedy był nim Gerard Zagrodnik .
Pragnę przeprosić wszystkich mieszkańców Ziemi Wieluńskiej za brak 19 finału w naszym mieście , ale proszę spojrzeć na to wszystko z mojej strony chyba nie da się dłużej organizowac finałów w takiej atmosferze . Mysle ze 20 jubileuszowy finał który odbędzie się za rok będzie finałem w którym nie zabraknie miłości przyjaźni i muzyki i znów dobre anioły pojawią się nad naszym niebem ,o godzinie 20 przeżyjemy znów ŚWIATEŁKO DO NIEBA a My wszyscy pokażemy ze potrafimy stanąć ponad podziałami w tym dniu .
Wszystkiego dobrego w 2011 roku i do zobaczenia podczas 20 finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
Wielkie SIE MA
Karol Soforek
Ostatnio zmieniony przez Archdevil 2011-01-06, 16:13, w całości zmieniany 1 raz
KarolSoforek, dobrze i jasno napisane. Całkowicie rozumiem Twoje rozgoryczenie, tym bardziej, że zajmujesz się tym społecznie a nie zarobkowo. W tym roku jest już trochę późno ale miejmy nadzieję, że coś drgnie za rok, przy organizacji kolejnego finału. I prosze tego nie odbierać jako roszczeniową postawę mojej osoby co do organizacji finału przez pewne osoby w mieście, bo nie o to chodzi (a takie zachowania są tu na forum - ktoś przecież MUSI to organizować i tyle, ale nie ja...).
Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Maj 2010 Posty: 806 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Wieluń
Wysłany: 2011-01-06, 15:36
KarolSoforek, jeżeli Twoja tegoroczna decyzja wpłynie na poprawę atmosfery wokół wieluńskiej Orkiestry w następnych latach, to warto było tak zrobić i za to Cię podziwiam (tak jak zawsze podziwiałem i popierałem Twoją ciężką prace na WOŚP). Ale musisz również mieć świadomość tego, że Twoja wypowiedź może zostać wykorzystana do wielu prywatnych rozliczeń przez osoby, które tylko na to czekają, a to tylko zaogni problem. Widać to już na Naszym Forum.
Karol potraktujmy tegoroczny problem jako nauczkę. Zbierzmy kilku sprawdzonych w bojach organizatorów, oczywiście pod Twoim dowództwem (Red i Hodak by się zdali) i przedyskutujmy sprawę. Może za rok będzie znowu fajnie. Naprawdę warto
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum