R E K L A M A
P O R E K L A M I E

Wieluń - forum,adresy, informacje, reklama, kluby, restauracje, komunikacja, pkp, pks, ogłoszenia, praca,mapa, firmy, radio




Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia Strona Główna Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
NC+ czyli jak N połączyła się z Cyfrą
Autor Wiadomość
yampress 
WIELUNIAK


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 3119
Otrzymał 6 piw(a)
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2013-03-24, 11:40   




Cytat:

Wiceprezes nc+ : Nie oddamy ani jednego klienta

Beata Mońka, wiceprezes zarządu nc+, w wywiadzie dla Money.pl powiedziała, że nie boi się odpływu klientów. Jej zdaniem jest jeszcze spory potencjał na polskim rynku. Dodała, że ani CYFRA+, ani platforma n, połączone w nową platformę nc+, nie oddadzą ani jednego klienta z łącznej bazy około 2,5 mln abonentów. Co więcej, w planach jest zwiększanie liczby klientów. Beata Mońka uważa również, że nie przesadzono z cenami. Opinie zawarte w komentarzach na różnych portalach i forach, a nawet na oficjalnym profilu nc+ na Facebooku, są jednak negatywne.

Krytykowany jest głównie brak możliwości wykupienia samej paczki CANAL+ czy HBO do niższych pakietów abonamentowych. - Większość opcji, takich jak np. Filmbox, Seriale+ czy opcje dla dorosłych można dokupić już do pakietu COMFORT+ dostępnego za 39 zł - stara się uspokajać Michał Stryjecki, dyrektor ds. PR w nc+, pytany przez Wirtualnemedia.pl o komentarz.

- Dziękujemy za wszystkie Wasze uwagi. Są one dla nas naprawdę ważne. Jest nam przykro, że nasza nowa oferta spotkała się z taką krytyką z Waszej strony. Z drugiej strony - rozumiemy Wasze zaniepokojenie. Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na każde z Waszych pytań indywidualnie. Obiecujemy, że jutro w serii postów wyjaśnimy kwestie, o które pytacie. Mamy nadzieję, że gdy wyjaśnimy sprawy, co do których macie wątpliwości, to spojrzycie na naszą propozycję przychylniejszym okiem :) - napisano wieczorem 21 marca 2012 roku na oficjalnym profilu nc+ na Facebooku.

Artur Przybysz, wiceprezes ds. sprzedaży i logistyki w nc+, poinformował, że najdłuższe obecnie zawarte umowy z klientami wygasają za około półtora roku. Do tego czasu każdy z nich będzie musiał zdecydować czy chce przejść do nc+. Okazuje się, że jest około 100 tys. abonentów z ofertami zarówno platformy n, jak i CYFRY+.

O tym, że platforma nie ma dużych szans na pozyskanie nowych abonentów przekonany jest Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu:
- Strategia nc+ jest tożsama ze strategią Cyfrowego Polsatu, jedyną możliwą na praktycznie nasyconym rynku płatnej telewizji i nakierowaną na budowanie wartości tego rynku poprzez wzrost ARPU (przychodów od klienta), a nie pozyskiwanie nowych klientów czy odbieranie ich konkurencji - komentuje dla Wirtualnemedia.pl.

- Absolutnie nie chcemy w żaden sposób walczyć z Cyfrowym Polsatem. Uważam, że na rynku jest miejsce dla wielu różnych graczy, którzy mają różne oferty. Chciałbym tutaj podkreślić, że my jako nc+ skupiamy się na ofercie, którą można by nazwać „premium entertainment”. Nie chcę tutaj powiedzieć, że Cyfrowy Polsat ma gorszą ofertę, bo zapewne w przyszłości część klientów nc+ będzie przechodzić do Cyfrowego Polsatu, a ich klienci do nas. Ja jednak upatrywałbym naszej konkurencji gdzie indziej. My chcemy walczyć o klienta z kinami, organizatorami koncertów lub meczy piłkarskich. Mamy ofertę, która gwarantuje dostęp do absolutnie najnowszych filmów, koncertów oraz wydarzeń sportowych - powiedział w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Julien Verley, prezes zarządu i dyrektor generalny nc+.

Mońka podkreśliła w rozmowie z Money.pl, że pakiety nc+ zaczynają się od 39 zł. W najtańszym pakiecie jest 70 kanałów, w tym 17 kanałów HD. W wyższej opcji za 59 zł jest jeszcze więcej kanałów HD. Podkreśla jednak, że nc+ to platforma premium, jedyna taka na rynku, i ma zupełnie inną ofertę niż Cyfrowy Polsat. Jej zdaniem w Polsce nie jest najlepiej, ale nie widzi recesji. Klienci chcą oglądać dobre filmy, dobry sport i są w stanie za to płacić, dodała. Wynika to z wielomiesięcznych testów na sporej grupie abonentów, mających na celu poznanie ich stylu życia, potrzeb i tego, co oglądają najchętniej.

Mońka porównała wydatki na nc+ z wydatkami, jakie wiążą się z wizytą w kinie - dwie osoby to około 60 zł na bilety, do tego coś do picia i przekąski za następne 50 zł, a za te pieniądze w nc+ ma się pakiet z najnowszymi filmami na miesiąc.

Jedną z ciekawszych propozycji jest oferta netVOD+, zapewniła Mońka. Po podłączeniu dekodera do Internetu, klient ma dostęp do kilkuset tytułów. Może oglądać programy na życzenie, kanały tematyczne, także na smartfonie, tablecie, domowym komputerze, itp.
- To cała nowa definicja rozrywki. To jest nasze otwarte podejście do klienta. Wiemy jak wygląda teraz życie, wiemy, że teraz sposób spędzania czasu wolnego wygląda inaczej niż kiedyś. Żyjemy coraz szybciej i coraz szybciej chcemy mieć dostęp do jak najlepszej rozrywki - powiedziała Money.pl wiceprezes zarządu nc+.

Na pytanie, czy dotychczasowi klienci platformy n i CYFRY+ mogą liczyć na preferencyjne warunki, Mońka odpowiedziała: - Powstała nowa platforma i nowa oferta. Ponieważ klienci i Cyfry+ i telewizji n mieli przeróżne pakiety, mamy przygotowaną nową specjalną ofertę dla wszystkich.

Mońka stwierdziła, że nc+ ma niższe ceny, szczególnie, że wiele osób chcąc oglądać i CYFRĘ+ i n miało dwa dekodery, a więc dwa abonamenty. Teraz będzie jeden, więc taniej. Poza tym, pakiety są elastyczne, dodała. Zachęca do kontaktowania się z przedstawicielami nc+ i pytania się o nową ofertę. Co ciekawe, z formularza kontaktowego, dostępnego jeszcze przed startem nc+ po wejściu na ncplus.pl, skorzystało około 100 tys. osób.

W wyniku dużego zainteresowania najświeższymi informacjami na temat nowej platformy nc+, wiele portali branżowych, w tym nasz, spotkało się z przeciążeniami serwerów. Oblegane również były fora i profile na Facebooku.

Na kwiecień 2013 roku nc+ zapowiada przedstawienie nowej oferty dla klientów usług prepaidowych platformy n oraz zaoferowanie pakietów z usługą internetową. Partnerem nc+ będzie Orange Polska. Planowane jest też wprowadzenie usług postpaidowych z modułami dostępu warunkowego (CAM). Jeszcze około 30 tys. abonentów CYFRY+ korzysta ze starych dekoderów Philips po Wizji TV, które nie są i nigdy nie będą wspierane przez nc+. Operator platformy będzie starał się zachęcić tych abonentów do przejścia do nowej oferty już przy pomocy dekoderów HD.

Oferta nc+ jest dostępna w około 1,2 tys. punktach sprzedaży na terenie całego kraju. Osoba decydująca się na ofertę połączonej platformy będzie podpisywała umowę z ITI Neovision. Z czasem spółka CANAL+ Cyfrowy zostanie zlikwidowana (na razie nie ma jakiegoś wspólnego tworu czy firmy, bo ostatecznie pozostanie spółka ITI Neovision. Całość nie zmienia faktu, że to CANAL+ Group ma 51 proc. udziałów w joint venture, którym jest nowa platforma, a TVN - tylko 32 proc. (pozostałe 17 proc. należy do UPC Polska.).




"Nie oddamy ani guzika..." :twisted:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
Jaro 
Administrator
wielun.biz



Pomógł: 66 razy
Wiek: 47
Dołączył: 12 Lip 2005
Posty: 7303
Piwa: 33/113
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2013-03-24, 13:32   

Zaczynam dostrzegać pozytyw posiadania kablówki.
A zastanawiałem się do niedawna nad zrezygnowaniem, na rzecz właśnie telewizji N.
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
yampress 
WIELUNIAK


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 3119
Otrzymał 6 piw(a)
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2013-03-24, 16:31   

Dla tych co tak powyżej płakali o nowej kolejności programów....

JEST MOŻLIWOŚĆ ZMIANY KOLEJNOŚĆI PROGRAMÓW W C+

W tunerach SAGECOM DSI87HD DSI83HD

1.
Menu-> Ustawienia-> Wybierz ulubione kanały

Następnie klikamy ok na kanale z listy w tej kolejności w jakiej chcemy aby kanał występował

2. Wychodzimy z ustanień
Naciskamy OK a potem niebieski "+" na pilocie. Tam "wszystkie" musi sie przestawić na "Ulubione"
Po czym klikamy A

I już wybierając kanał mamy pod takim numerem jakim go ustawiliśmy. Pod ok jest nowa lista.
Można sobie zaprogramować liste kanałów które najczęściej oglądamy...
Góra/Dół w tym ustawieniu działa.


Troche to żmudne, ale jak na samym początku się zrobi to i się człowiek przyzwyczai do nowych ustawień kiedy musi...

To takie buty, hacked by Y
:P
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
MAR-COM 
Wieluniaczek


Pomógł: 29 razy
Wiek: 47
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 1556
Piwa: 7/1
Skąd: EPJ
Wysłany: 2013-03-24, 17:31   

tylko że po każdej aktualizacji trzeba by to robić, a aktualizacja kanałów jest raz w miesiącu ....
_________________
"Miałem zamiar zmienić koszulkę, ale zamiast tego zmieniłem zamiar" (Kubuś Puchatek)

www.destylarka.com
Urządzenia do produkcji wody destylowanej.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
yampress 
WIELUNIAK


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 3119
Otrzymał 6 piw(a)
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2013-03-24, 18:49   

Niekoniecznie. Numer "własnego programu" nie musi być wcale powiązany z miejscem na jakim był kiedyś. I to że przeprogramuja może nic nie zmienić. Numer może być kojarzony z inną wartością. SID np .
Poza tym od dawien dawno nie było tak wielkiej zmiany jak ostatnio po fuzji...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
ourson 
Moderator


Pomógł: 46 razy
Wiek: 43
Dołączył: 02 Sie 2006
Posty: 3905
Piwa: 79/18
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2013-03-24, 22:22   

Jaro napisał/a:
Zaczynam dostrzegać pozytyw posiadania kablówki.


a ja jeszcze bardziej dostrzegam pozytyw braku telewizora :twisted:
_________________
Ludzie dzielą się na tych, którzy lubią koty i na pokrzywdzonych przez los...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
yampress 
WIELUNIAK


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 3119
Otrzymał 6 piw(a)
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2013-03-25, 22:51   

ourson napisał/a:

a ja jeszcze bardziej dostrzegam pozytyw braku telewizora :twisted:


szczęściarz :)

n= tvn = tusk vision news

nc+ = new cheating +

:twisted:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
yampress 
WIELUNIAK


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 3119
Otrzymał 6 piw(a)
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2013-03-26, 12:58   

Nie oddamy ani guzika
cd .. BUHAHA

Cytat:
25 marca odbyło się spotkanie zarządu platformy nc+ przeznaczone dla wybranych dziennikarzy. Można było uzyskać na nim informacje związane z najbliższymi planami nc+ dotyczącymi oferty oraz uzyskać wyjaśnienia co do nowych umów i migracji dla abonentów. Julien Verley, prezes platformy nc+, poinformował, iż obecnie nie są planowane zmiany w przedstawionej standardowej ofercie. Operator nc+ chce zachęcić abonentów n i CYFRY+ specjalnymi promocjami, które będą znacząco niższe niż przedstawiona 21 marca oferta wyjściowa.

- W reakcji na krytykę nie zamierzamy zmieniać standardowej oferty - powiedział podczas spotkania z dziennikarzami Julien Verley, prezes nc+.

Już na początku po zaprezentowaniu oferty z bazy 2,5 mln klientów platform do nc+ zmigrowało 15 tys. klientów, ale jednocześnie nadal nie skontaktowano się z dużą częścią klientów CYFRY+ i n.

Docelowo wszystkim abonentom obydwu platform zostaną rozesłane listy z broszurami zawierającymi dodatkowe wyjaśnienia nowej oferty oraz (co istotne) indywidualne oferty. Przypadek każdego klienta będzie rozpatrywany indywidualnie. Przygotowana jest już paleta około 600 propozycji, z których poszczególni abonenci w zależności od wybranych dotychczas opcji pakietowych i długości umów będą otrzymywać oferty migracji do nc+.

Platforma nc+ ruszyła 21 marca 2013 roku. Powstała z połączenia n i CYFRY+. Wyjściowa oferta zaprezentowana 21 marca spotkała się ze sporą krytyką. W związku z tym trwają usilne starania zarządu nc+ o poprawienie wizerunku i wyjaśnienie dużej liczby zaistniałych niejasności. Z uwagi na dużą ilość zmian wprowadzonych jednocześnie operator uważa, że doszło do nieporozumienia związanego ze złą interpretacją ofert dla nowych klientów oraz dla abonentów migrujących z platform n i CYFRY+, które są odrębne i wyraźnie atrakcyjniejsze, ale w zależności od indywidualnych przypadków.

Operator nc+ zapewnia, że w planach są dalsze promocje, niespodzianki i nowe kanały.

Podczas spotkania z dziennikarzami podkreślano iż nc+ jest platformą kierowaną do osób zainteresowanych ofertą premium. W palecie dostępnych jest gigantyczna ilość ekskluzywnych praw do transmisji wydarzeń sportowych oraz emisji premierowych filmów, czym nie może poszczycić się konkurencja. Jednocześnie jednak prawa te z uwagi na ogromne koszty liczone w mln dolarów rocznie muszą się amortyzować w abonamencie.



Marketingowy BEKOT swoje...
a rynek koryguje wszystko...
i to dosc szybko.
:twisted:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
dislike 
Przyjeżdża na zakupy


Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 329
Piwa: 19/2
Skąd: hamburg
Wysłany: 2013-03-26, 15:29   

To jeszcze ja dorzuce 0,03PLN:
Gdyby ktoś liczył na C+ w kablówce to popatrzcie na ceny pakietów z Canal+ jakie są w Vectrze. U innych pewnie będzie podobnie, bo na bank mają jakieś widełki cenowe narzucone:
Cytat:

Vectra, jako pierwsza z dużych telewizji kablowych, rozpoczęła sprzedaż CANAL+ w nowych pakietach. W związku z połączeniem platform n i CYFRA+ w nc+ nastąpiły również zmiany w pakiecie CANAL+. Został on rozdzielony na trzy pakiety: CANAL+ Silver (zawiera CANAL+ Family, CANAL+ Family2), CANAL+ Gold (CANAL+ Family, CANAL+ Family2, CANAL+ Film, CANAL+ Film2) i CANAL+ Platinium (CANAL+ Family, CANAL+ Family2, CANAL+ Film, CANAL+ Film2, CANAL+, CANAL+ Sport). Nowa pakietyzacja dotyczy również sieci kablowych.
Sieć Vectra przygotowała promocje dla swoich abonentów. W jej ramach, przy podpisaniu umowy na 12 miesięcy, pakiety oferowane są w promocyjnych cenach: CANAL+ Silver - 29,90 zł (zamiast 49 zł), CANAL+ Gold - 39,90 zł (zamiast 69 zł) oraz CANAL+ Platinium - 49,90 zł (zamiast 89 zł).

źródło: www.satkurier.pl

Kiedyś można było kupić kartę C+ z pakietem Canal+ (tylko) - chyba 40 zł na miesiąc to kosztowało.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
yampress 
WIELUNIAK


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 3119
Otrzymał 6 piw(a)
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2013-03-27, 11:01   

W kablowkach zawsze jest taniej... Co nie znaczy ze wszystko jest co sie chce.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
Kamol 
Przyjeżdża na zakupy



Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 387
Piwa: 5/2
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2013-03-28, 21:26   

Czy ktoś rozmawiał już z konsultantem NC + w sprawie przejścia z Cyfry bądź N ki do nowej platformy ?? Chciał bym potwierdzić to co usłyszał mój znajomy a mianowicie, że mając dany pakiet nie możemy przejść do nowej platformy wybierając niższy. Jak zachęcił konsultant pozostaje rozwiązanie umowy w związku z wyłączaniem wkrótce niektórych kanałów na Cyfrze.
_________________
życie to sztuka wyboru
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
yampress 
WIELUNIAK


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 3119
Otrzymał 6 piw(a)
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2013-03-28, 21:51   

Kamol, mozliwe ze to bedzie jedyna mozliwosc. Zerwac umowe bez konsekwencji w przypadkach:
Albo zmiana/usuniecie danych kanalow przez operatora
Albo koniec umowy

nC+: UOKiK zaniepokojony działaniami platformy. Możliwa interwencja!
Cytat:
UOKiK nie wyklucza postępowania administracyjnego w sprawie działań nC+. Chodzi o kontrowersyjne zapisy w listach i propozycjach ofert, które od kilku dni otrzymują abonenci Cyfry+ oraz n-ki. Decyzja w sprawie interwencji może zapaść już w przyszłym tygodniu.
„Jesteśmy po wstępnej analizie skarg, których nie ukrywam, że napływa do nas coraz więcej. Konsumenci skarżą się na dokonaną przez ITI Neovision wobec abonentów "n" jednostronną zmianę warunków umów polegającą na wprowadzeniu oferty „nC+”, tylko dziś otrzymaliśmy ponad 30 zgłoszeń telefonicznych” – mówi Małgorzata Cieloch, rzecznik prasowy UOKiK.

Okazuje się, że wątpliwości UOKiK-u odnośnie działań nC+ pokrywają się z zastrzeżeniami, które od kilku dni zgłaszają nasi czytelnicy: „Po wstępnej analizie zgłaszanych problemów, przede wszystkim nasze wątpliwości budzi praktyka operatora polegająca na jednostronnej zmianie umowy zawartej na czas oznaczony. Automatyczne zastępowanie ofertą „nC+” od 1 maja starych umów, w przypadku gdy konsument nie zrezygnuje z dotychczasowej umowy zawartej na określony czas – również budzi nasze wątpliwości.”

Przypomnijmy, że od kilku dni abonenci dwóch połączonych platform cyfrowych (Cyfry+ i n-ki) otrzymują od nC+ listy z propozycją nowej oferty operatora. Zgodnie z treścią listu, brak wypowiedzenia umowy do 19 kwietnia ma skutkować automatycznym przyjęciem nowej umowy. W dołączonej do listu ofercie znajduje się również informacja o tym, że nowa oferta będzie obowiązywać abonenta przez okres 18 miesięcy.

W związku z uzasadnionymi wątpliwościami, UOKiK nie wyklucza interwencji w tej sprawie: „Jeśli będą podstawy naruszenia zbiorowych interesów konsumentów nie wykluczamy podjęcia kroków polegających na wszczęciu postępowania administracyjnego w tej sprawie. W tej chwili analizujemy napływające skargi, najpóźniej w przyszłym tygodniu podejmiemy decyzję o ewentualnym postępowaniu” – podsumowuje Małgorzata Cieloch.

nC+ powstała w wyniku połączenia Cyfry+ oraz platformy ‘n’. 51 proc. udziałów w nowo powstałej spółce posiada grupa Canal +, właścicielem 32 proc. jest TVN, a 17 proc. zachowała spółka UPC Polska. W 2012 roku telewizja ‘n’ miała ponad 1 milion abonentów, podczas gdy z usług Cyfry+ korzystało około 1,5 miliona klientów.


nC+: UOKiK przyjrzy się sprawie kontrowersyjnych listów
Cytat:

Do UOKiK wpłynęły już pierwsze skargi od klientów Cyfry+ i n-ki, w związku z listami, które otrzymują oni od nowego operatora – nC+. Kontrowersje wśród abonentów budzi przede wszystkim zapis informujący o automatycznej migracji do nowej oferty z dniem 1 maja 2013. UOKiK zapowiedział już, że przyjrzy się bliżej tej sprawie.

„Potwierdzam, że do UOKiK wpłynęły pierwsze skargi od konsumentów. Obecnie są one analizowane. Skargi wpłynęły wczoraj dlatego w tej chwili nie można powiedzieć czy będą one podstawą do sformalizowanych działań Urzędu. Jednocześnie chciałam zaznaczyć, że zgodnie z prawem przy zmianie istotnych warunków umowy, np. ceny lub oferty programowej konsument powinien mieć prawo do odstąpienia od umowy, jeżeli nie zgadza się z nowymi warunkami” – poinformował nas Małgorzata Cieloch, rzecznik prasowy UOKiK.

Najwięcej kontrowersji wśród abonentów budzi poniższy zapis:

„Jednocześnie informujemy, iż na podstawie ww. dokumentów, w ramach Państwa obecnej Umowy, przygotowaliśmy dla Państwa nową ofertę Canal+ [nazwa oferty] łączącą zalety platformy n i CYFRY+. Jej szczegóły określają warunku promocji załączone do niniejszego listu. Oferta Canal+ [nazwa oferty] z dniem pierwszego maja br. zastąpi Państwa obecną ofertę, a dotychczasowe Państwa dokumenty przestaną obowiązywać”.

Dalej, znajduje się informacja o możliwości odstąpienia od umowy w przypadku braku akceptacji dokonanych zmian, do dnia 19 kwietnia br.

Zgodnie z artykułem 60a ustawy Prawo telekomunikacyjne, dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych ma prawo do zmiany warunków umowy, a w tym również warunków regulaminu świadczonych usług:

1. Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych:
1) doręcza na piśmie abonentowi będącemu stroną umowy zawartej w formie pisemnej lub elektronicznej treść każdej proponowanej zmiany warunków umowy, w tym określonych w regulaminie świadczenia publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, chyba że abonent złożył żądanie określone w ust. 1b,
2) doręcza na piśmie abonentowi niebędącemu stroną umowy zawartej w formie pisemnej lub elektronicznej, który udostępnił swoje dane, o których mowa w ust. 1a, treść każdej proponowanej zmiany warunków umowy określonych w regulaminie świadczenia publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, chyba że abonent złożył żądanie określone w ust. 1b, oraz
3) podaje do publicznej wiadomości treść każdej proponowanej zmiany warunków umowy określonych w regulaminie świadczenia publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych
– z wyprzedzeniem co najmniej jednego miesiąca przed wprowadzeniem tych zmian w życie.
(USTAWA z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne)

W przypadku nC+ sytuacja nie jest jednak tak jednoznaczna. W dołączonej do listu ofercie znajduje się bowiem informacja o tym, że nowa oferta będzie obowiązywać przez okres 18 miesięcy. Mamy tu więc do czynienia nie ze zmianą już obowiązującej umowy, ale z zupełnie nową umową.

Czy operator może automatycznie zastosować wobec abonenta umowę na czas oznaczony bez jego wyraźnej zgody? Czy brak reakcji ze strony abonenta można uznać za akceptacje warunków nowej umowy? Nawet jeśli to rozwiązanie daje się pogodzić z obowiązującym prawem telekomunikacyjnym, to jest co najmniej wątpliwe etycznie.

Nasi czytelnicy zwrócili również uwagę na inne ‘nieczyste zagrywki’ nC+. W przesłanym liście regulaminowe terminy zapisane są w postaci słownej: „dziewiętnasty kwietnia”, „pierwszy maja” przez co bardzo łatwo jest je przeoczyć.

Kolejnym zapisem, któremu powinien bliżej przyjrzeć się UOKiK jest informacja o tym, że „okres promocyjny” obowiązuje zarówno w czasie oznaczonym umowy, jak i po tym okresie:

„Jest to bardzo brzydka zagrywka, której jedynym celem jest zapewnienie sobie możliwości naliczania kar za rzekome "upusty" w stosunku do cen "niepromocyjnych", których to cen realnie nikt nigdy nie zapłaci” – pisze nasz czytelnik.

Sam operator nie zajął jeszcze stanowiska w sprawie kontrowersyjnych zapisów w liście. nC+ chce prawdopodobnie przeczekać medialną burze. Sęk w tym, że w tej sytuacji milczenie może jedynie zaognić sytuację, a z całą pewnością jej nie rozwiąże. Klienci są całkowicie zdezorientowani działaniami nC+, a zawiłości prawne w dokumentach przesyłanych klientom są na tyle niejednoznaczne, że problem z ich interpretacją mają nawet sami prawnicy.

nC+ powstała w wyniku połączenia Cyfry+ oraz platformy ‘n’. 51% udziałów w nowopowstałej spółce posiada grupa Canal +, właścicielem 32% jest TVN, a 17% zachowała spółka UPC Polska. W 2012 roku telewizja ‘n’ miała ponad 1 milion abonentów, podczas gdy z usług Cyfry+ korzystało około 1,5 miliona klientów.

http://gazetaprawna.pl



:twisted: No i moze dostana po buzi... A jak dostana to otrzezwieja.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
bAN 
Przyjeżdża na zakupy


Dołączył: 02 Lip 2012
Posty: 438
Piwa: 19/2
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2013-03-28, 23:07   

hmmm u mnie z mojego pakietu 78zł, skoczyło na 99. cza poczekać do kwietnia co tam na tym rachunku przyjdzie.
kpiny sobie (słowo wymoderowano) z ludzi robią po prostu...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
Administrator 
Administrator


Pomógł: 59 razy
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3155
Otrzymał 7 piw(a)
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2013-03-28, 23:15   

Każdemu proponują droższy pakiet niż miał. W Piśmie które dostałeś masz podany termin do którego możesz złożyć wypowiedzenie.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
bAN 
Przyjeżdża na zakupy


Dołączył: 02 Lip 2012
Posty: 438
Piwa: 19/2
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2013-03-28, 23:30   

ja nie dostałem żadnego pisma.
zmieniają ceny z automatu...

jak komuś se nudzi to jest stronka z paroma rzeczami do poczytania
antyncplus
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template Acid v 0.4 modified by Nasedo.


Wieluń Forum dyskusyjne
Kontakt z Administracją Forum | Kontakt z właścicielem domeny
Stomatolog Wieluń Sprawdzenie przebiegu BMW | Iris Trade Łódź Montaż instalacji gazowych | Skracanie linków | Klinika BMW | Notariusz Włochy BMW SPRAWDZENIE PRZEBIEGU,HISTORIA SERWISOWA BMW