R E K L A M A
P O R E K L A M I E

Wieluń - forum,adresy, informacje, reklama, kluby, restauracje, komunikacja, pkp, pks, ogłoszenia, praca,mapa, firmy, radio




Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia Strona Główna Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
Biedronka skrzywiła kręgosłup?
Autor Wiadomość
ywis
[Usunięty]

Wysłany: 2005-08-01, 15:07   Biedronka skrzywiła kręgosłup?

Pracownica Biedronki przy ul. Pomorskiej w Łodzi domaga się przed sądem odszkodowania za utratę zdrowia. Ma dyskopatię i skrzywienie kręgosłupa. Utrzymuje, że schorzeń tych nabawiła się od codziennego przerzucania kilku ton produktów, pracując po kilkanaście godzin na dobę.


- W Biedronce pracuję od ponad ośmiu lat - mówi Mirosława K. (nazwisko do wiadomości redakcji). - Zaczynałam w sklepie przy ul. Łazowskiego. Byłam zatrudniona na stanowisku kasjera-sprzedawcy, ale do moich obowiązków należało też rozładowywanie towarów. Przez cztery lata przerzucałam tony produktów.


- Do dyspozycji miałam tylko ręczny wózek, tak zwany paleciak. Kiedy firma zakupiła wózki z napędem elektrycznym, okazało się, że mogą z nich korzystać tylko kierownicy. Po czterech latach zaczęłam mieć poważne kłopoty z kręgosłupem. Przez 9 miesięcy byłam na zwolnieniu lekarskim. Kiedy wróciłam do pracy, zostałam przeniesiona do marketu przy ul. Pomorskiej. Tam było jeszcze gorzej. Nowy kierownik stwierdził, że mogę tylko zbierać kartony. Moje problemy ze zdrowiem się nasiliły. Jestem pod opieką poradni neurologicznej i ortopedycznej. Będę domagała się odszkodowania za zrujnowanie zdrowia - dodaje kobieta.


Mirosława K. walczy już przed sądem o niewypłacone pieniądze za nadgodziny. Jej pozew został dołączony do pozwu zbiorowego, który trafił do sądu w Poznaniu.