R E K L A M A
P O R E K L A M I E

Wieluń - forum,adresy, informacje, reklama, kluby, restauracje, komunikacja, pkp, pks, ogłoszenia, praca,mapa, firmy, radio




Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia Strona Główna Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
Zakłady montujące instalacje LPG w Wieluniu i okolicach
Autor Wiadomość
stanmarc 
Mieszka pod Wieluniem


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 960
Piwa: 6/3
Skąd: Oklahoma Village
Wysłany: 2008-04-10, 10:51   Zakłady montujące instalacje LPG w Wieluniu i okolicach

Był juz taki temat ale w 2005 roku i został zamknięty więc mam prośbę o radę w tym zakresie: który z wieluńskich lub okolicznych zakładów montujących LPG wybrać.
Samochód to Honda Civic 1.5 V-tec '97 r. i chciał bym zamontować do niego instalacje sekwencyjnego wtrysku gazu - najlepiej LandiRenzo
Jeśli ktoś ma jakies doświadczenia w tym zakresie to proszę o dobre rady i ewentualne ceny takich instalcji w Wieluniu i okolicach.
Z góry dzięki.

[ Dodano: 2008-04-10, 22:19 ]
Nikt nie montował LPG :?: Szkoda, liczyłem na jakieś dobre rady w tym zakresie.
Ostatnio zmieniony przez Administrator 2010-04-07, 12:43, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
lzp 
Słyszał o Wieluniu


Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 7
Skąd: wielun
Wysłany: 2009-06-28, 10:07   

Mam podobną prośbę. Może ktoś ma jakieś doświadczenia z firmami zakładającymi gaz w rejonie Wielunia. A może ktoś podrzuci namiar na zakład z innej miejscowości. Mam do przerobienia Ibizę rocznik 97, 1,4 i, więc temat mnie interesuje.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
zulusek 
Czytał o Wieluniu



Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 38
Skąd: Czastary
Wysłany: 2009-06-28, 13:13   

Dwie instalacje zakładałem u Pawła Gabasa w Wiktorowie. 5 lat i żadnych zastrzeżeń. Jedna na gaźnik, jedna sekwencja. Ogólnie jeszcze kilku kolegów u niego zakładało i ... mogę powiedzieć, że polecam :)
_________________
Krótkofalarstwo
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
stanmarc 
Mieszka pod Wieluniem


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 960
Piwa: 6/3
Skąd: Oklahoma Village
Wysłany: 2009-06-29, 07:39   

Ja zamontowałem u Pana Wojtasika. Ma zakład na ul. Wiśniowej za Szpitalem - jak się jedzie Joanny Żubr na Ożarów to za kościołem w lewo i zakład zaraz po prawej stronie (po lewej też jest ale to ktoś inny). Instalacja to sekwencja, przejechałem przez rok 20.000 km i jak narazie jest ok mimo, że silnik trochę trudny do zagazowania (zmienne fazy rozrządu). Znajomi mają tikacza, też zagazowany przez Pana Wojtasika - ponad 200.000 km na gazie i żadnych problemów. Także mogę polecić.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Administrator 
Administrator


Pomógł: 59 razy
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3155
Otrzymał 7 piw(a)
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2009-06-29, 09:05   

Jeśli szukasz prawdziwych specjalistów, zakładających instalacje także do bardzo nietypowych silników to polecam
Gomar
ul. Polna 16
98-100 Łask
Telefon: (043) 675-27-34

Zakładają na pewno BRC i chyba STAG'a. BRC to jedna z najlepszych instalacji, oczywiście po PRINS'ie.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
MAR-COM 
Wieluniaczek


Pomógł: 29 razy
Wiek: 47
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 1556
Piwa: 7/1
Skąd: EPJ
Wysłany: 2009-06-29, 20:39   

BRC to porażka ,może te nowsze modele są OK ,
mieliśmy w aucie , wytrzymała 100 000 km i trzeba było ja wymienić na inną
nie szło tego wyregulować ...

Z drugiej strony zakładając LPG w Łasku - jakby w Wieluniu nie umieli założyć - to troche kawałek jesli chodzi o serwis :)
_________________
"Miałem zamiar zmienić koszulkę, ale zamiast tego zmieniłem zamiar" (Kubuś Puchatek)

www.destylarka.com
Urządzenia do produkcji wody destylowanej.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Ferbik 
Administrator



Pomógł: 143 razy
Wiek: 44
Dołączył: 12 Lip 2005
Posty: 15820
Piwa: 107/205
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2009-06-29, 21:01   

MAR-COM napisał/a:
BRC to porażka ,może te nowsze modele są OK ,
mieliśmy w aucie , wytrzymała 100 000 km i trzeba było ja wymienić na inną
nie szło tego wyregulować ...

Zależy kto zakłada, jak reguluje... Na forum vectry na przykład wypowiadają się spece od instalacji gazowych i nic innego nie polecają jak BRC i PRINS.
Możesz mieć kompa z najlepszych podzespołów, ale jak poskłada Ci go jakiś amator nie mający o tym pojęcia, to podobnie będziesz narzekał.
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Mateusz 
WIELUNIAK
I'Amsterdam



Pomógł: 10 razy
Wiek: 34
Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 3314
Piwa: 9/3
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2009-06-29, 22:26   

Pytałem się niedawno właśnie o
LandiRenzo...

na ul. Głowackiego 20 Pan Grzegorz Wałęcki jest właścicielem i tam mi powiedziano że instalacja z pełnym wtryskiem bodajże na V4 to bedzie 2,800zł
_________________
Żelazna Logika https://www.facebook.com/zelaznalogika.net
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
stanmarc 
Mieszka pod Wieluniem


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 960
Piwa: 6/3
Skąd: Oklahoma Village
Wysłany: 2009-06-30, 08:30   

MAR-COM napisał/a:
BRC to porażka ,może te nowsze modele są OK ,
mieliśmy w aucie , wytrzymała 100 000 km i trzeba było ja wymienić na inną
nie szło tego wyregulować ...


Po 100.000 km to prawdopodobnie parownik powoli umierał i stąd problemy z regulacją. Być może niepotrzebnie naciągnęli Cię na nową instalację.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
MAR-COM 
Wieluniaczek


Pomógł: 29 razy
Wiek: 47
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 1556
Piwa: 7/1
Skąd: EPJ
Wysłany: 2009-06-30, 13:35   

nie naciągnęli , sterwonika nie szło wyregulować a parownik swoją drogą ...
teraz mam inny sterwonik i zero problemów :)
_________________
"Miałem zamiar zmienić koszulkę, ale zamiast tego zmieniłem zamiar" (Kubuś Puchatek)

www.destylarka.com
Urządzenia do produkcji wody destylowanej.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Administrator 
Administrator


Pomógł: 59 razy
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3155
Otrzymał 7 piw(a)
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2009-06-30, 14:32   

LandiRenzo i BRC są to instalacje na tym samym poziomie. Różnica w cenie sekwencji tych firm to jakieś 100-200 złotych. Obie firmy są włoskie:
http://www.brc.it/
http://www.landi.it/

MAR-COM z tego co piszesz, jednoznacznie wynika, że ktoś nie potrafił sobie poradzić z BRC i namówił Cię na zmianę instalacji, zamiast znaleźć przyczynę. CO to znaczy parownik swoją drogą? Wiedzieli że coś z nim nie tak i chcieli wyregulować?

Najważniejsze to dobry fachowiec i w pełni sprawny samochód.

Jeśli ktoś lubi produkty z najwyższej półki to polecam PRINS's + japońskie firmy Keihin (to jest komplet). Z tą instalacją żadna inna nie może się równać.

Firma z Łasku do której podałem namiar zajmuje się także czyszczeniem wtryskiwaczy (polega to na włożeniu wtryskiwaczy do urządzenia i zlania specjalnym płynem, proces czyszczenia trwa z tego co pamiętam dość długo.) Poza tym naprawiają też parowniki itd.


AUTO GAZ SERWIS, Grzegorz Walęcki, ul. Głowackiego 20, Wieluń, tel. (043) 843 19 52 także są wporządku. Jako jedni z niewielu w łódzkim zakładają PRINS'a.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
MAR-COM 
Wieluniaczek


Pomógł: 29 razy
Wiek: 47
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 1556
Piwa: 7/1
Skąd: EPJ
Wysłany: 2009-06-30, 21:50   

Jak ja zakładałem instalacje BRC to w Wieluniu nie wedzieli co to jest, każdy "fachowiec mówił na to wynalazek "

Następne auto tylko z dieslem , żadnego LPG ...
_________________
"Miałem zamiar zmienić koszulkę, ale zamiast tego zmieniłem zamiar" (Kubuś Puchatek)

www.destylarka.com
Urządzenia do produkcji wody destylowanej.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
Administrator 
Administrator


Pomógł: 59 razy
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3155
Otrzymał 7 piw(a)
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2009-07-01, 08:55   

BRC wynalazek.... dobre.... Gratuluję wiedzy wieluńskim "fachofcom"

Ja znam kilka samochodów jeżdżących na BRC i to nie byle jakich (silniki V8). Jeden z tych samochodów zrobił na BRC już 500,000km.

MAR-COM mówię ci zmień fachowca od gazu, bo widzę że masz złe doświadczenia. Ja także nigdy nie myślałem o instalacji LPG w samochodzie. Pojechałem to Niemiec po dużą benzynę i trafił się ładny egzemplarz z gazem.... Z mieszanymi uczuciami kupiłem, pomyślałem że sprzedam w razie problemów. Efekt jest taki, że przekonałem się do gazu. Być może powodem jest to, że mam topową instalację PRINS VSI z którą nie ma absolutnie żadnych problemów od 3 lat.

W Niemczech ludzie już odwracają się od diesli a u nas moda wciąż trwa. Mam drugi samochód tej samej marki właśnie na nowoczesnym dieslu (common rail) z 6 biegową skrzynią i filtrem cząstek stałych (w ogóle nie dymi na czarno). Spalanie na trasie rzeczywiście małe ale w mieście potrafi porządzenie łyknąć. Strasznie uciążliwe jest ciągłe machanie lewarkiem w mieście (krótki zakres użytecznych obrotów jak to w każdym dieslu), dlatego jeśli diesel to automat. Serwisowanie znacznie droższe niż w benzynie. Tu nie ma mowy o oszczędnościach na paliwie czy filtrach. Każda awaria silnika w dieslu kończy się ogromną fakturką. Wtryski po około 800zł sztuka (są 4 lub 6 w zależności od silnika), mogą paść po jednorazowym zatankowaniu trefnego paliwa. Turbina, wydatek od 3000 do 5000. Jej trwałość zależy od traktowania i można ją zajechać już po 50,000km. Koszt wymiany filtra cząstek stałych to koło 6000zł, a zapchać się może po około 150-200 tys. Kultura pracy nowoczesnego diesla, w porównaniu do benzynowych silników V8 czy R6 czy też V6 jest na niskim poziomie.

Moja opinie jest taka. Jeśli diesel to nowy i z automatem. Jeśli auto powyżej 4-5 lat to tylko benzyna i LPG (dobre lpg). W silnikach benzynowych po prostu nie ma się co psuć. Diesle mają ogromne przebiegi, standardowy wynik to 40-50 tys. km rocznie. W Niemczech nie opłaca się kupić diesla i jeździć mniej, bo wtedy absolutnie się to nie kalkuluje (droższy serwis, droższy zakup, wyższe podatki, drogie naprawy).
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
stanmarc 
Mieszka pod Wieluniem


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 960
Piwa: 6/3
Skąd: Oklahoma Village
Wysłany: 2009-07-01, 10:39   

Administrator napisał/a:
Moja opinie jest taka. Jeśli diesel to nowy i z automatem. Jeśli auto powyżej 4-5 lat to tylko benzyna i LPG (dobre lpg). W silnikach benzynowych po prostu nie ma się co psuć. Diesle mają ogromne przebiegi, standardowy wynik to 40-50 tys. km rocznie. W Niemczech nie opłaca się kupić diesla i jeździć mniej, bo wtedy absolutnie się to nie kalkuluje (droższy serwis, droższy zakup, wyższe podatki, drogie naprawy).


Popieram, z tą małą różnicą, że lubię jeździć autami z automatem bez względu na to czy jest to diesel czy benzyna czy LPG :D Niestety jednak jeśli automat to raczej nowy bo jest to podzespół który można równie łatwo "zajechać" w skutek nieprawidłowej eksploatacji jak turbinę w dieslu.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
OgioN 
Mieszka pod Wieluniem



Pomógł: 16 razy
Wiek: 48
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 796
Piwa: 2/7
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2009-07-01, 12:52   

Cóż, każdy chwali to co ma .... do czasu, aż się nie zepsuje i nie będzie częstym klientem stacji.
Przykład: kolega miał golfa III (nie bity, do czasu jak dostał w tył i pokazała się szpachla). Pomimo to auto chodziło super (benzyna 1.8). W rodzinie jego mieli same czwórki więc i on kupił. Niestety padaka jakich mało. Po pół roku sprzedał ze stratą 5 tyś. zł. Nie wspominając i różnych naprawach (silnik 1.4 przerobiony na gaz -sekwencja). A to coś na bęzynie nie chciał palić, a to wodziki z skrzyni i takie tam różne, co chwilę. Ja jeżdżę autem na F a ponoć takich się nie kupuje. Poza zwykłymi naprawami związanymi z normalnym zużyciem typu gumki w zawieszeniu, klocki hamulcowe, tarcze, filtry, płyny aaaa i silniczek od centralnego od klapy bagażnika :D nie mogę narzekać. Jest to diesel i pali zima, lato będąc cały czas na dworze. Ale wracając do kolegi :) też kupił na F iii też nie ma problemów. Nie narzeka. Jest bardzo zadowolony.
Morał: Nie ma reguły, który lepszy, czy na gaz czy diesel. Są natomiast większe szanse, że danej marki kupisz auto lepsze.

Reszta miała być w inny poście. :)
Do Mateusza
Dodam, że zastanawiasz się nad passatem 2002r. W tej cenie kupisz Forda czy też francuza kilka lat młodszego, często z lepszym wyposażeniem czy też bardziej zbajerowanego. Ktoś kiedyś powiedział, że we francuzach jest dużo elektroniki. A w którym to teraz nie ma elektroniki??
Kolejna rzecz. Jak Administrator słusznie zauważył Saab to Opel.
Silniki PSA z tego co się orientuję są w Citroenach, Peugeotach, Fordach, a nawet w mazdach
Silniki fiatowskie JTD podobno w mercach
Reno w Nissanach ...
Ja jeżdżę francuzem i na obecną chwilę też bym zrobił taki zakup, lecz kupił młodsze auto. Wybór należy do ciebie :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template Acid v 0.4 modified by Nasedo.


Wieluń Forum dyskusyjne
Kontakt z Administracją Forum | Kontakt z właścicielem domeny
Stomatolog Wieluń Sprawdzenie przebiegu BMW | Iris Trade Łódź Montaż instalacji gazowych | Skracanie linków | Klinika BMW | Notariusz Włochy BMW SPRAWDZENIE PRZEBIEGU,HISTORIA SERWISOWA BMW