R E K L A M A
P O R E K L A M I E

Wieluń - forum,adresy, informacje, reklama, kluby, restauracje, komunikacja, pkp, pks, ogłoszenia, praca,mapa, firmy, radio




Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia Strona Główna Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
Jaki dostawca internetu?
Autor Wiadomość
pshemQo 
Czytał o Wieluniu


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 47
Skąd: Ostrówek
Wysłany: 2009-10-14, 14:14   Jaki dostawca internetu?

Witam, kończy mi się umowa z neostradą TP i wydzwaniają do mnie co dalej, a ja sam nie wiem, czy warto u nich przedłużać umowę..
Mogli byście wyrazić swoje opinie na temat głównych dostawców internetu:
Netia, TP Neostrada, Orange, Multimo, Plus gsm, Era?

Prędkość jaką bym chciał to 1Mbit/s. Dodam, że jestem studentem.

Pozdro
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
marcinreq 
Dojeżdża PKSem



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 131
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2009-10-14, 14:42