R E K L A M A
P O R E K L A M I E

Wieluń - forum,adresy, informacje, reklama, kluby, restauracje, komunikacja, pkp, pks, ogłoszenia, praca,mapa, firmy, radio




Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia Strona Główna Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
Pomoc w wyborze lustrzanki
Autor Wiadomość
Chudyy 
Ma stragan na targu



Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 644
Piwa: 2/1
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2010-02-02, 00:12   Pomoc w wyborze lustrzanki

Tak się zastanawiałem nad kupnem jakiejś lustrzanki. Jestem laikiem w tej dziedzinie stąd prośba do was. Czy moglibyście mi doradzić jaki aparat mógłbym sobie kupić? Od razu mówię, że nie chce jakiegoś super cacka, tylko coś dla początkujących na czym będę się uczył podstaw fotografii. Nie pytajcie ile jestem w stanie wydać, bo jeszcze nie wiem.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
Gregg Sparrow
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-02, 07:59   

Przy takich założeniach jak piszesz to kup obojętnie jaką lustrzankę.
 
   
Chudyy 
Ma stragan na targu



Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 644
Piwa: 2/1
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2010-02-02, 15:20   

gregg napisał/a:
Przy takich założeniach jak piszesz to kup obojętnie jaką lustrzankę.


Dlaczego obojętnie jaką?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
   
Gregg Sparrow
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-02, 16:08   

Chudyy napisał/a:
Od razu mówię, że nie chce jakiegoś super cacka

Stąd kupuj obojętnie co bylebyś mógł sie uczyć.
Chudyy napisał/a:
coś dla początkujących na czym będę się uczył podstaw fotografii

Dokładnie j.w.
Chudyy napisał/a:
Nie pytajcie ile jestem w stanie wydać, bo jeszcze nie wiem.

Jak nie wiesz ile chcesz wydać kasy to po co mamy ci powiedziec żebyś kupił np. EOSa 1D Mark IV ???