R E K L A M A
P O R E K L A M I E

Wieluń - forum,adresy, informacje, reklama, kluby, restauracje, komunikacja, pkp, pks, ogłoszenia, praca,mapa, firmy, radio




Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia Strona Główna Wieluń - forum, informacje, ogłoszenia


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat :: Następny temat
PRYWATNE UCZELNIE
Autor Wiadomość
kamala5 
Czytał o Wieluniu
Kamila



Wiek: 38
Dołączyła: 29 Lis 2006
Posty: 30
Skąd: Wieluń, Kraków
  Wysłany: 2007-01-07, 15:14   PRYWATNE UCZELNIE

Ponieważ studiuję socjologię, zastanawiam się co ludzie myślą o prywatnych uczelniach (zwracam się do uczniow, studentów, i tych po studiach... wszystkich).
Niedawno na forum mojego koła naukowego studentów socjologii w Krakowie padł właśnie taki pomysł by przeprowadzić 'ankietę', lub po prostu popytać przypadkowych przechodniów, więc myślę, że niekoniecznie musimy zawężać się w gronie Krakowiaków... i dlatego pozwolę sobie poszerzyć owe grono i wypłynąć na szersze wody...

więc proszę, podzielcie się ze mną swoimi przemyśleniami na ten temat... liczę na waszą obiektywną opinię, ale i może ktoś z was także studiuje w niepaństwowej uczelni... i może się wypowiedzieć.
Ja osobiscie spotykam się głównie z negatywną opinią ogólnie o prywatnych szkołach, co mnie troszkę irytuje, zwłaszcza jeśli ktoś nie miał nigdy nic wspólnego i nie zna tematu z autopsji...
_________________
Kiedy dziewczyna ma piętnaście lat, nienawidzi mężczyzn i wszystkich chętnie by wymordowała, a w dwa lata później rozgląda się, czy któryś przypadkiem nie ocalał :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
   
glizda 
Moderator
diablica



Pomogła: 45 razy
Wiek: 47
Dołączyła: 14 Lis 2006
Posty: 4328
Piwa: 24/21
Skąd: Wieluń
Wysłany: 2007-01-07, 15:34   

kamala5 napisał/a: